18 år,äntligen! :)

Goddag goddag. Idag är det min 18årsdag,å det enda jag kan är att bara le! :) Känns helt underbart att vara myndig,det är något man verkligen längtat efter! :) Dagen började firas med wienerbröd och mjölk på sängen. Andreas va så gosig,han kände sig tvungen till att sjunga med när mamma & pappa kom in i rummet sjungandes,men han var så trött o slutade sjunga en stund. Sedan kom han på att han fortfarande "behövde" sjunga,så då tog han ton igen. Det var verkligen pina för honom att vakna med lampan tänd 06.15 ;) Men efter lite pussar o kramar kunde han gå me på detta;) Jag fick morgonpresent av Andreas,ett jättefint halsband med tillhörande örhängen,i silver. Foto kommer =)

Dagen fortsätter firas tillsammans med andreas,mamma & pappa. Vi ska till Butler's o käka,därefter drar vi hem o käkar tårta :) Imorgon är de lipz som gäller,efterlängtat eller vad? :P

Nu har jag lite bråttom,ska iväg till stan o kika lite granna :)
Hipp Hipp & ha en bra dag ;) Återkommer senare med bilder :)

Ps: Det var med hjälp av Sara jag fick in headern här på bloggen,men utseendet har jag fixat själv. Hoppas nu alla är nöjda & glada :P


Kommentarer
Postat av: cassandra

Grattis (:

2007-09-12 @ 15:08:22
URL: http://CassandraNieminen.blogg.se
Postat av: Bengan och Maria

Grattis, grattis från din favoritfarbror och Maria!!
Hoppas du har haft/har en bra födelsedag och fått en god tårta!
Nu blev du väl paff, men vi vet mer om dej än du tror!
Vi har helkoll på dej här nerifrån Småland..........

2007-09-12 @ 17:26:33
Postat av: Sara

Bra bra ;) Än en gång GRATTIS. ha det så kul på Lipz i morrn =)

2007-09-12 @ 18:41:59
URL: http://waves.blogg.se
Postat av: Pontus

Grattis Amanda. Jag bjuckar på en fika nästa gång vi ses.

2007-09-12 @ 18:59:22
URL: http://forza-glenn.blogspot.com/
Postat av: Jessica, Smögen

Grattis Amanda =D

2007-09-13 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0