Varmt om benen & hjärtat!

Älsklingen har fortfarande inte kommit,så kan passa på att berätta om min kärlek till kjol-knästrumpor-stövlar-kärlek! Det är det mest snyggaste,bekvämaste och varmaste! I helgen köpte jag mig ett par gräddvita stickade leggings,svart-glittriga under-knee-strumpor o sen har jag ett par "äldre" bruna over-knee-strumpor med knappar som detalj. Kombinera,kombinera,kombinera..that's my dog! Eller sak..men det är galet kul. Jag älskar höstfärgerna,min kärlek till knästrumpor o ett par stövlar (önskar att jag var några centimeter kortare så jag kunde haft högre klack) är stor! Det är grädden i brödet, som jag sa på Kenta's födelsedag!

Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0