Vardagslunken igen

Efter att ha svävat i det blå med alla andra änglar så var det dags att landa i vardagen igen. Lägenheten ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och den behöver verkligen städas. Räkningar ska betalas (det måste vara det absolut tråkigaste som finns, alla kategorier), skolarbeten ska lämnas in, mat ska handlas och brunnslocket ska läggas på brunnen. Men allt sånt går med lätthet nu. Jag går runt som en idiot och bara flinar och njuter av livet, oavsett vad för skit livet kastar åt mig. För vi är svenska mästare. Det är sista gången jag skriver det på bloggen, jag lovar.... Vi är svenska mästare!!... opps där kom det igen. My bad :)

Nu till lite tips om vad man inte ska göra:
- Om ni vill imponera på en tjej på krogen och kanske ha bortamatch med henne. En dålig idé är att först fråga vad hon jobbar med och sedan tokdissa hennes arbetsplats. Note to my self. Håll inne med vad du tycker om journalister för dig själv och framförallt om vad du tycker om tidningen hon jobbar på.

- Ring inte folk (framförallt tjejer som du är lite halvt intresserade av) mitt i natten. Det som verkar som en så bra idé då, är en helt värdelös idé i nyktert tillstånd. Its a big no no.

- Oavsett hur mycket du tränar så är inte en sund kosthållning McD till middag och McD som nattamat. Lägg till där öl, champagne, vin, whiskey, grogg som flytande föda. Dietisten säger nej, bestämt nej!

Imorgon så ska jag och killarna i klassen åka till Strömstad och ha de lite göttigt. Några öl, god mat, lite innebandy, TV-spel och en storslagen natur runt om kring oss. Det kan bara bli succe. Därför blir det inget inlägg förrän på torsdag eftermiddag.

Ses då
Kram Glenn


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0