Tillbakablick :D

Jag mååååste bara bjuda på ett gammalt inlägg från min förra blogg jag satt o kika igenom precis. Det var juli-06!

Ett utdrag från min & pappas dialog:
A = Jag
P= Pappa


A - JAG VILL HA GLASS!
P - vill du ha glass? då kan du gå in o köpa medans jag går in på systemet..
P - Blev de nåra pengar över sen förut?
A - Aa,ja köpte bara en halv kebabrulle,så har de mesta över..
P - får jag tillbaka resten då?
A - Aa,men kan inte jag få iaf 70 kronor av de som blev över?
P - Okej då..vem betalar glassen nu då?
A - Det gör väl du?!
P - Jaa,men du fick ju precis 70 kronor..
A - Aa,men de är ju mina pengar.

* Pappa ger mej ytterligare 50 kronor till glass*
Jag går in å köper glass. När pappa kommer ut från Systemet står jag med en glass i käften,o pratar i telefonen.Killen inne i kiosken kommer också ut..

P - Köpte du ingen glass till mej?
A - *ser ut som ett frågetecken* Nej,du skulle väl inte ha nån? Du sa ju ingenting..
Killen i kiosken: Köpte du ingen glass till han? :O

Pappa tar pengarna som blev över från min glass o går in i kiosken.Han kommer ut med världens glass,som ser snuskigt lockande ut för mej.
A - Paaaaaappa,jag vill smaka på din glass!!!
HAHA.Så skrattretande;) Senare under bilresan hem säger pappsen:
Dig är inte billig att ha med på semester ;)

När vi ändå är igång bjuder jag på två bilder som är drygt ett år gamla! Vad jag har förändrats..

image336

NU SKA JAG ÅKA..en gång för alla ;) Jag älskar att läsa bloggar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0