The king is in the house!!

Nämen tjena hallå hallå! Nu har jag anlänt till Amandas blogg. Ursäkta att jag inte skrev nått igår men det var strul med inloggningen, strul med tid att hinna skriva och jag var trött. Hoppas att ni läsare kan godta ursäkten.

Nåväl, nu är jag här och jag har lovat soldyrkaren-i-Spanien att hålla inläggsräknaren igång och förhoppningsvis ge er nått att skratta åt under tiden.

Men vem är jag då? Och how the hell känner jag Amanda?
Många frågor men lite svar. Jag väljer att inte besvara alla frågor för att på så sätt få ett mystiskt skimmer om bloggen och om mig. Men jag kan ju säga att jag är en man i mina bästa år, är bosatt i Sveriges näst största och jag studerar flitigt (yeah right) på Göteborgs Universitet. Jag kommer gå under synonymen Glenn här.

Min tanke är väl att få till liknande inlägg som "mandiz" fast med en manlig touch på det hela. Även fast jag inte vet hur jag ska lyckas med det. Men det ordnar sig säkert.

Eftersom jag inte skrev nått igår så kommer en försenad dagens outfit:

image363

Kortet är taget på den formidabla resturangen vid Åhlens i Nordstan (även kallad femman huset) där en fräsch och väldigt god lunch intogs igår. Riktigt god husmanskost om man är trött på all Thai, Sushi, Kina-mat och snabbmatsburgarna.

Nä, nu blir det frulle och sedan ner till gymmet för att slänga lite vikter omkring sig, stöna så att alla i lokalen hör att du kör jättetungt och givetvis gå med ett World Class linne som är som ett segel och spräckliga brallor i bjärta färger.
Har ni tänkte på en sak om man blir jävligt biffig som killarna på bilden och man börjar tävla i sporten Bodybuildning (även fast jag inte anser att det är en sport utan mer en freakshow). Vad är tacken för att man stått i flera år i gymmet, förmodligen pumpat i sig både det ena och det andra i kroppen, slitit som ett djur med sin diet osv. Vad händer på sedan på tävlingen? Jo, du ska gå ut på en scen iförd tanga-trosor. Helst i leopardfärgat mönster. Det är fan inte snyggt alltså. Vad tänker dom egentligen?

image364image365


Ajaj, hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: daniela

haha hetingar:)

2007-10-27 @ 10:12:37
URL: http://danielamoskovits.blogg.se
Postat av: Caroline

din identitet är avslöjad ;)

2007-10-27 @ 12:07:59
Postat av: Glenn

Caroline... shyyy, jag försöker vara hemlig ju
:)

2007-10-27 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0