Tangentfjolla

God afton, god afton! Som ni kanske märkt har de som vanligt blivit himla dåligt med uppdatering under helgen..som alla andra helger,but the weekends are busy. Helgen har bestått av en lugn fredagskväll, en överraskningsfest för älsklingens farmor,en söndagsmiddag o 3 olika sorters smarriga tårtor :P

Idag har dagen gått snabbt,förutom att jag nästan blivit halvmördad av kastanjer som ligger på marken när ja cyklar o att ja inte hittar ketchupen på Hemköp ,vilket som känns väldigt bra..alltså,inte att bli mördad av kastanjer men en dag närmare till helg igen =) Imorgon är de segisdagen tisdag,får se hur man överlever den! Iaf iaf..Andreas har precis åkt till jobbet,tyckte de va jobbigt att han åkte iväg,men jag har lite plugg att fixa med, som tar upp hela kvällen troligtvis. Huvudsaken var iaf att jag fick träffa min sötnos en stund :) Vi firar 4 månader idag,så jag lagade lite mat o sen blev de bara en massa gos! Nu tycker jag det ska bli mindre kul att sätta sig o plugga engelska..hoppas jag somnar istället!

Detta fick bli en liten snabbuppdatering,publicerar lite bilder antingen idag,imorn eller senare i veckan ;D Höhö..hoppas o håll tummarna i armhålan för att den här veckan ska gå fort! Om 2 veckor är de lov..milda makter,ibland längtar man ihjäl sig!

Hörs sen..kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken härlig helg

2007-10-15 @ 18:07:09
URL: http://ulivja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0