Svikande pris

Dumma Ellos,skulle precis klicka hem den här ur-tjusiga bikinin, för ett pris av 79.50!
Problem 1: Summan av köpet med inräknad leverans går på 169.50. 170 spänn för en bikini-överdel som jag akut-handlar för Spanien? Nejtack!
Problem 2: Köpet måste minst gå på 200! Sug eller..detta gör mig Tarzan-galen!

Aja..iaf,kan ju fortsätta o glo på den åtminstone. =P

image355
Förresten är det bara 9 dagar som återstår,jag är rädd. Jag ska va utan mamma 10 dagar,vem ska jag nu ta ut mina aggressioner på? Nej,så illa är det inte..Men jag kommer sakna sönder min älskade mor & far,o inte minst lilla snorvalpen Tyson ;) Han kommer ju bli vrööööl-ledsen..för nu får han ju bara mamma för sig själv!
Tyson är min hund för övrigt,vi brukar konkurrera om mamma ;)
Jag konkurrerar med ett djur,är detta mänskligt? =P Oerhört!

Nu ska jag strax repetera mina glosor,sen ska jag ringa älsklingen o säga natti,sen ska jag sova!
GODNATT ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0