Resumé

Sååå,nu har jag äntligen satt mig till ro här vid datorn! Eftersom mitt pluggschema börjar om ca 10 minuter får jag ändå stressa på lite. Hade tänkt att berätta lite om helgen,åtminstone dela med mig av några bilder..för dom som är intresserade ;P Jag själv är ju väääldigt intresserad av min egen helg; n-o-t :P

Iaf,i fredags var de chill i Sjuntorp,tidig läggång,tidig uppgång. Det var folkrace som stod på schemat hela förmiddagen fram till klockan 15.00 ungefär. Därefter åkte vi hem till Andreas o duschade,gjorde mig iordning för tjejkväll i Lilla Edet.Vi var taxi till Linköping,((eller var det Lidköping??)) Iaf.. Andreas körde mig till LE o sen åkte han hem o sov. Jag hade de trevligt med mina tjejer :) Igår (söndag) var jag jätteredig o pluggade drygt 2,5 timmar matte. Städade älsklingens rum oså,sen åkte vi hit hem till mig,drog o gymmade o åt sedan en smaskig söndagsmiddag! :) Va även ute o övningskörde,men det är inget vi bör fördjupa oss i just nu. =P

Från de ena till de andra..

Var inne o pratade med vår syv idag, för att höra om de kurser man ska ha läst för att va behörig till högskolan för att läsa till dietist. Problemas uppstår,kanske inget jättestort men ändå bad. Jag känner att jag vill börja läsa direkt till hösten, men jag är inte behörig. Det enda problemet är Naturkunskap B. Till våren börjar jag bara läsa Naturkunskap A,o hur i spadens namn ska jag hinna med B-kursen? Redan för 3-4 år sedan lovade jag mig själv att aldrig sätta mina tassar på komvux,men i nuläget verkar de som att jag ska behöva göra det ändå? Veeery bad. Iofs är det bara en kurs det handlar om,eftersom jag har dom andra kurserna färdiga! Men det känns tråkigt att behöva läsa på komvux..typ som: Tjaa Amanda,va gör du nu för tiden? "Näe du vet fan..jag kör på Komvux"..Ahaaa,de rockar ju fett!

En glad nyhet iaf..fick VG på mitt religionsprovet,de s. k "dödsprovet" . Jag klara det med god marginal. Nu måste jag sätta igång o plugga..bilder från helgen kommer hääääääääär;

Bilder på vår baby,samt ankomst till Lilla Edet






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bil :)

2007-10-08 @ 19:24:34
URL: http://bearitbery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0