Pippi

Heeeej alla människor! Mina onsdagar brukar va tröga,en dubbellektion fram till lunch är ju inte det mumsigaste man kan tänka sig,men trots det + att vi hade projektarbetstid sista timmen har dagen varit helt OK. Men en fråga; Vad har hänt med skolmaten? Den smakar ju för fabjan sönderstekt bredbands-modem! Och någon potatisskalare har dom fortfarande inte fixat. Min positiva dag idag,märks det? ;)

Men jodå,jag är allt positiv! För imorgon är det Girls Night,a'la amanda,sofia,linda,carro*2,linn & emma @ Lipz! Kan de bli hetare? Våran kära barndomskamrat o f.d klasskamrat Emma fyllde 18,så henne ska vi ut o fira! Sanny's band spelar så de kan inte bli så mycket bättre ;D Helgen är också lite planerad,på lördag kväll åker vi tjejer till Lilla Edet o hälsar på sötungen Evelina! Vi ska äta hennes hemmagjorda piroger,äta muffins & kolla på Svensson Svensson! Ska bli trevligt :P

Hinner inte skriva så där jättemycket mer just nu,har ca 40 engelskaglosor att lära mig, och dom ska jag kunna innan jag åker hem till Andreas :P Men iofs kan jag redan 8 stycken..så jag är på god väg :D Imorgon är de förresten kanelbullens dag för er som inte visste. Vi BF-tjejer har tradition att varje år den 4e oktober gå till Shell på lunchrasten o köpa oss varsin nybakt bulle!

Ha en tjusig dag gott folk,krääääääm på er!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Ni får har det så gött imorgon på kanelbullens dag. Hälsa alla och ta det lugnt imorgon kväll. Kom ihåg mina visdomsord. Drick med måtta, upp klockan åtta!!
Pontus -
eran P.I.M. P

2007-10-03 @ 17:50:26
URL: http://forza-glenn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fattar inte varför inlägget heter Pippi för..

2007-10-03 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0