Ny piercing & skolfoto :)

Tjena tjena! Den här skoldagen stökades över snabbare än förväntat. Hade en föreläsning inför vår praktik nu efter lunch,det var faktiskt en föreläsning som behövdes,för snart är det daxs att välja vart man ska vara. Alternativen är dagcenter eller gruppboende. Tiderna på gruppboende är inte speciellt lockande,men kan ändå vara det jobb jag skulle trivas bäst med! =) Men vi får se hur de blir med det.

Nu har jag iaf hela eftermiddagen för mig själv. Ska mest bara slappa,kolla det inspelade avsnittet av Prison Break från i måndags, plugga lite smått & greja lite med packningen. Packning har aldrig varit min grej,har varit slö på den fronten,så egentligen måste jag börja en vecka för att få med mig allt jag ska ;) Jag & pappa ska åka ut till överby senare o fixa lite handling som behövs =)

Lovade att visa bilder från skolfotograferingen som kom igår,självklart håller jag mitt löfte o visar dom idag ;)
Har även satt i min nya piercing,så publicerar även en bild på den =)


Bild 1: Jag & Sofia på gruppfotot. (Väljer att inte publicerar hela bilden p.g.a klassens personliga själ)
Bild 2: Porträtt-fotot på mig :)
Bild 3: Nya piercingen

Dom vita fläckarna i mitten är blixten från kameran :P

Vi hörs senare! =) Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaahaaa var de blixteN! haha dummer de föstår väll alla! GOING DÄR!

2007-10-24 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0