Never ending story

Nu är de snart dags för mig igen att sätta ihop ett nytt pass jag ska leda på idrotten. I år blir de inget brädpass utan ett vanligt jympapass =) Så framöver kommer jag hoppa o studsa runt här hemma; mixa musik,sätta ihop rörelser o bara flaxa..jag älskar det! =D

Dagen var för övrigt varit obekväm på något sätt,jag säger det igen; längtar tills vi tar studenten - frihet,total frihet! Träffar dom man vill träffa,bokstavligen..en lättare beskrivning kan man nog inte hitta! =)

Har förresten bytt min tid på The Studio,till den 10 november istället,så den här helgen ordnar upp sig iaf,planer inför helgen finns ändå =) Bara längtar.. :) Något mer jag längtar till är ikväll,Andreas kommer hit vid 9-tiden då vi ska kolla Grey's o äta popcorn,bara kraaamas! :) Mysigt..strax ska jag börja plugga,har 4 ämnen att välja bland. Vilken beslutångest..måste nog tröstäta lite först ;)

Kika igenom nåra bilder från 2an..Göteborgsresan med vår pimp pontus..Vi saknar dig!

image347

image348


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0