Nära!

Puh! Just nu är dagarna fyllda med aktivitet.Allt är rörigt i huvudet, kom precis på att imorn MÅSTE jag kontrollera att jag får med mig alla dom skolböcker jag behöver för att plugga inför de stora handikapp-provet vi har onsdagen efter lovet,rubbet ska med till Spanien! Jag har ju aldrig rest såhär långt med en stor resväska,så vad ska den fyllas med? Samtidigt känner jag någon typ av adrealin i kroppen,att jag e laddad på nåt sätt! :) Men tid tar de,men de är den här resan säkert värd! :)

Dagen har varit fullspäckad, i skolan hade vi en anti-drogdag..fick gå runt till olika stationer och blev informerade om intressanta o bra saker att ha med sig. Huvudämnet var alkohol/droger i samband med bilkörning. Fick se filmer som berörde en,tog verkligen till sig informationen. En bra temadag med andra ord=)

Efter skolan cyklade jag hem o var lagom stressad,för jag skulle fixa mat tills andreas kom,o han kunde bara stanna en halvtimma,så de fick bli snabb-ätning o sen 15minutersgos! =) Det är på gränsen så jag klarar mig tills imorgon,men då hinner vi bara synas i skolan =( Better than nothing,måste min kärlek va så bereondeframkallande? ;) Iaf..efteråt åkte jag o tränade ett medel 75-pass,kroppen kändes seg från gymmet igår men jag klara de rätt OK ändå ;P Direkt efter träningen stack jag o pappsen ut o körde,äntligen har jag lärt mig backa runt hörn,haha! Mitt f.d livssvåra sak att göra,men jag gjorde nåra snygga backningar så jag känner mig nöjd!

Tror jag ska hoppa i säng redan nu,zappa lite mellan kanalerna o vänta på att andreas ska ringa =)
Åååhh,förrsten kom skolfotona idag :D :D Första året jag blev nöjd med både porträttfotot och på gruppbilden :D Så jag publicerar utav det imorgon =)

Förlåt för lite bloggande på senaste,men mitt liv är hektiskt. Kom precis på att jag inte hunnit plugga idag :S F-a-n!
Men men,ni får ha överseende med detta. Kan åtminstone lova att min blogg kommer nog förändras totalt när min gästbloggare skriver för er istället,jag har höga förväntningar ;)

Ha en bra kväll iaf,mer uppdatering imorn. Ciaaaaaaao!

Nu vill jag bara sova,e ganska trött efter en intensiv dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0