Lista; Fredagsunderhåll!

3 saker jag skäms för:
Att min pojkvän håller på Chelsea..(haha..Liiiiiverpool ♥ ;) )
Pass.
Pass.


3 saker jag är stolt över:
Mitt oartiga sätt att äta på
Sjunga opera i skolan
Min pojkvän såklart (mest seriösa svaret på denna lista! :) )

3 saker jag vill göra nästa år:
Få jobb o tjäna fett med pengar
Börja plugga till dietist
..o kanske köpa mig en ny cykel ;)

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

När jag och Andreas blev tillsammans
Studenten (förhoppningsvis?)
Samma dag det analoga tv-nätet slogs ut, det var på engelskan..så sorgligt!

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
MAT (för fabjan!!)
Andreas m. tillbehör (haha)
Träningen

3 personer jag avundas:
Min Arla-kossa Algot..Han har så fina klövar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0