Lipz! :)

Äntligen fredag,har en hel inteeensiv helg att se fram emot. Nästa vecka har jag "bara" ett matteprov som jag kommer slita med. Men eftersom det är slut-spurten har jag ändå en positiv inställning! =)
Igår var det Lipz som gällde,vi var 5 tjejer här som hade en liten lättare förfest. På Lipz va de alldeles lagom med folk,o kvällen var trevlig. Medan jag var ute o roade mig låg min älskling hemma o sov,tänkte på han ganska mycket..mer än vad jag drack faktiskt ;) Var ganska trög med dansandet igår,ijämfört med förra gången då jag stod o körde ett friskis-pass framför speglarna! haha,galet kul ;D Igår ville jag helst glida omkring o prata med folk,o emellanåt fylla på drinkglasen! =) Det var i slutet jag kom igång o hade rajtan-tajtan uppe på scenen,ringde Sofia vid 1-tiden så hon kunde få höra "våran" låt som spelades ;) Har inte så stor att skriva mer just nu,så visar lite bilder från gårdagen istället.

Vimmelbilderna;
Bild 1: Jag & Tenggren på kamera-jakt ;)
Bild 2: Jag i vimlet,rååååkade va på rätt ställe. Haha!
Bild 3: Sanny,sanny,sanny..hej hej hej!


Vi som var med.. ;)




Jag
Carro Barro
Linda
Linn
Emma
Jag & Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0