Kanelbullens dag; Jag har syndat

4e oktober är en traditionell dag för mig och mina brudar. Det är en dag då man minst skall äta en kanelbulle. Det har inte jag gjort idag. Efter en lunch på Grillplace fick man knappast i sig något mer,vilket som är synd! För jag har verkligen längtat efter den här dagen,och jag brukar sällan banga på en fika ;P De lär nog inte bli någon kanelbulle idag,jag vill inte komma till Lipz som en uppstoppad elefant fylld med färdigblandad sörja med fish'n chips och kanelbullar. =S

Ikväll blir det förresten Förferre GIRLS VS. Förferre BOYS ;) Det är så en tjejkvälls-utgång ska börja! I eftermiddag ska jag laga mat,handla lite (?) och plugga matematicaaaa!
Sounds great! Ha en bra dag sålänge,kanske slänger ut dagens party-outfit lite senare. Kameran kommer naturligtvis vara i högsta hugg ikväll =)

Ha de! Kraaaaaaaaaaaaam.

Kommentarer
Postat av: Sofia

I love you dear!<3

2007-10-04 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0