Kall måndag

Drygaste måndagen! Det är kallt som själva Bertil ute..o mitt hår är helt åt skogen sletet! Tack vare permanenterna jag gjorde i håret i slutet av sommaren har de vart helt crazy! Usch,saknar mitt långa,lena MJUKA hår.. :( Men men..Nu har man avklarat dom 2 första lektionerna,efter lunch har vi dubbellektion i individ&samhälle,lagom kul..eller inte alls förresten!
Däremot efter skolan ska jag o pippsen med slipsen ner o växla pengar till mej inför resan. Ska även börja lägga fram kläder oså idag. Ska träna ikväll o även skriva vidare på min historiainlämning & antisemitism-uppgiften =)
Fick dessutom precis reda på att Prison Break börjar ikväll..aah =) Ska bli spännande,dock går de ju lite sent,kanske får bli en inspelning (?)

Dom tre nätterna har varit konstiga. 2 av dom har jag drömt mardrömmar,ganska otäckt..har både pratat o vaknat av att jag gråtit. Isch! Inatt när jag o andreas sov hemma hos mig har han verkligen vräääkt ut sig över hela sängen,han har snattat täcket,så vissa stunder har jag legat o frusit. Jag sa till honom flera gånger i sömnen,men han bara sov vidare. Men för de mesta så krama jag bara om honom efter,inte kan man bli arg på en sån sötis som ligger o sussar gott,dessutom var han ju varm eftersom han låg invirad i täcket hela natten ;P

Nu ska vi snart gå o käka lunch,korvgryta o ris. Gör måndagen ännu drygare. Men vi är glada ändå,det är ju veckan före lovet trots allt,veckan innan värmen!  =) Bloggar mer när jag kommer hem. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0