Jag är tillbaaaka!

Söndag kväll,helgen går ju förstås lika snabbt som vanligt. Helgen har varit lugn,igår förmiddag spelade jag,andreas & hans mor/far badminton. De va en superhärlig start på dagen,o något jag kan tänka mig fortsätta med varje lördagmorgon! :) Ikväll sitter jag o andreas här hemma o myser,vi har spelat lite bingolotto,dock utan vinst! :( Ikväll låtsas älsklingen vara sjuk,så jag pysslar om honom extra mycket! Så gosig är han,min hingst! ;P

Om en vecka befinner vi oss i Spanien. Det är så nära nu,jag har ju inte varit utomlands på det sättet förut! Men jag tror de kommer bli en jättekul resa! :) Måste förbereda mkt i veckan,packning,växling,inköpa behövliga saker m.m! Allt-inför-resan typ! Ska även tillbringa tid på gymmet,slut-spurten så man kommer dit med gott samvete ;)

Detta fick bli en snabbis-uppdatering,min sjukling sitter ju i soffan o väntar på mig,så de är bäst att jag knallar iväg till honom. Skriver mer imorgon såklart med mer info då! :)

Ha en bra söndagkväll..Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0