Inflätat

Haaaalluuuu guys! Idag har jag vart en flätkvinna,pigg som en mört o bra på humör =) Hoppas nu dagen fortsätter så ;) This is the day before the big ma'ma english-prov och jag känner mej lite lagom pressad sådär,ja menar..ja har bara drygt 120 glosor kvar att lära mig. Men enligt the teacher väljer hon ut dom viktigaste,men alla människor här i världen har olika åsiker,så hur i katten ska ja kunna veta vilka glosor som e viktiga? En av glosorna är blodkärl = blood vessel! Den anser jag vara viktig,så den lägger jag defintivt på minnet,o om den inte kommer på provet imorgon,tänker jag skriva dit den själv!

Just nu väntar jag på att mor & far ska komma hem,det ligger köttbullar på spisen som mamma tagit upp för att tina (dom är nog färdigtinade nu eftersom dom legat där sedan kl. 11.00 idag) samt färdigkokt potatis oså,men som det ser ut i nuläger lär dom "sakerna" ligga kvar där till mam'si kommer hem,jag måste ju göra andra vettiga saker,som att blogga till exempel! =)

En sak jag glömt berätta är att en resa till Sälen är bokad. Om man hade haft tur kunde de varit en resa till sälarna på Kålmårdens djurpark,men det blir farligare än så; Jag,Amanda ska ställa mig på ett par skidor och ÅKA ner för en backe. Jag har förberett Andreas väl,som lovat lära mig; Jag kommer skrika,gråta,skratta,va arg..you name it! Dedär med balans o så,icke sa nicke! Beeeeeeeeeenstyrkan är de ju däremot inget större fel på ;) Mohehehe!
I värsta,eller jag menar i bästa fall får de bli "After Ski" dygnet runt,något som är värt att lägga på minnet!

NäBä,nu ska jag ta o knalla vidare till mina kära engelskaböcker. Jag längtar tills imorgon! Vid den här tiden,om 24 timmar är det baaaara jag & Andreas som har hela kvällen framför oss,jag ska inte behöva tänka på plugg alls. Däremot har älsklingen o ja bestämt oss för en plugghelg..vi båda har en del att göra,så de får helt enkelt bli de! :)

Mer uppdatering senare..en bild idag också..På mig & flätorna! :D


Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Visst är flätorna fantastiskt tjusiga, fast bättre i verkligheten än på bild. Ni andra skulle bara se, wOw.

2007-10-17 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0