Glasögon är snyggt!

Jag fick mina glasögon när jag hade börjat 1an på gymnasiet. Jag minns så väl när jag,mamma,pappa och Sofia stod inne hos synoptikern o provade ut vilken modell jag skulle ha. Det slutade med att både min o Sofias familj stod o rekommenderade o tyckte till om vilken modell jag skulle välja. Jag skämdes så,synoptikern som ligger mitt i centrum där hundratals människor går förbi,jag tyckte verkligen det var pinsamt! Idag har jag en helt annan uppfattning. Jag tycker glasögon är skitsnyggt,speciellt sådana som markerar,som sticker ut. Naturligvis valde jag ut dom mest diskreta när jag var där,snygga..men diskreta! Ska erkänna att jag alls inte använt dom speciellt mycket under gymnasiet,fram tills nu. Varje dag plockar jag stolt upp mina glasögon o jag kollar även in andras glasögon,vad dom har för modeller. Bara under den här veckan har jag sett två bekanta som har fixat sig ett par as-schysta glasögon. Det är som en accesoar! Så nu har jag bestämt mig för att efter studenten ska jag fixa mig ett par nya,som inte är diskreta utan är något som passar in på min personlighet..d.v.s vild,tokig,glad ;) höhö!

Resten av dagen: Träna Jessicas 75-pass,hem till älsklingen o plugga inför matteprovet och kraaaamas!

Försökte förresten ta en bild på mig tillsammans med mina glasögon men bilderna blev bara flum,så istället valde jag bilder som jag hittade igår då jag tittade igenom gamla bilder. Jag som blond! Jag har ju ett himla problem om hårfärger nu för tiden..aja,have a happy day people!



Bild 2: Carro Barro & Jag
Bild 3 & 4: Sofia & jag

Mysiga bilder från när vi gick i 1an på gymnasiet =) De två bilderna längst till vänster är från förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0