Blåvitt tar SM-Guld

Jag har lovat mig själv att inte skriva om fotboll eftersom ni läsare är inte så intresserade av sånt. Det finns andra bloggar som håller koll på sånt. Men eftersom jag är gästbloggar så ser jag det till mitt ansvar att visa vad som händer runt om i Sverige.

Dagens outfit är inspirerad av matchen som sker om ca 1 timme. Blåvitt mot SM-Guld!!!1

image366

Och ja, det är är öl som druckets upp nu idag en söndag. Thats life. :)

En hälsning från Spanien via sms "Hälsa alla från mig på bloggen, jag älskar er"

Mvh Glenn

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kära du! Min pojkvän sitter med hemma på klädd med enbart Blåvitt kläder.. Ja de är en viktig match! :) Till och med jag förstår de "glenn"! :) Kul att de är just du som skriver! Anade det redan när amanda skrev att någon skulle ta över under tiden! ha de gott!

2007-10-28 @ 14:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0