Balen 2008!

Godmorgon,efter 3 timmars sömn har jag nu vaknat upp,seg o äcklig. Det är då själva fan att jag ska behöva bli bakis,på en FREDAG! :P I morse var jag hur pigg som helst,förmodligen var jag fortfarande full som Andreas påstår :P I skolan hade jag överskottsenergi,o folk undrade hur jag orkade. Meeeeeen,efter att ha vart hemma i två timmar så börjar magen bli kass,jag känner lätt illamående o bara somnar. Nu har jag precis duschat o känner mej ett trappsteg bättre,snart ska jag åka till Sjuntorp för att mysa med hela familjen K. =) Har allt hunnit med o mysa med min egna familj också för er som undrar ;P

Men de var inte detta jag egentligen skulle skriva om. Planeringen o allt inför balen har redan satt igång, jag är redan ute o kikar efter balklänning,som älsklingens mormor ska sy upp till mej :) Studentkommitén har även sett till att boka Swania,där vi ska vara under balen! Datumet är den 15e juni,och då är det ingen vanlig dag..för då firar jag och Andreas 1 år tillsammans =) <3 Skulle va speciellt om man gjorde något extra,dels med balen som vi redan bokat in men sen så har ju även jag lagt fram förslaget till Andreas att vi ska boka hotellrum på Swania o övernatta där under balnatten! Skulle va sjukt mysigt :)

Men nu hinner jag inte skriva mer,måste komma iväg någon gång ;P Men ni får ha en trevlig helg så hörs vi senast på söndag! Tack,kram heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0