Äntligen! :D

AH! Jag är jätteglad,idag ringde dom från The Studio i Göteborg, där man får vara modell för en dag! Adam hade anmält mig o idag ringde dom,har väntat i 2 veckor. Så jag fick en tid på söndag,då jag ska ner och fotograferas. Jag blir stylad med smink, och håruppsättning ingår också. :) De ska bli skitkul! =) Andreas ska såklart få följa med,o Sofia ville också testa på lite..Man fick ta med sig 4 vänner, och vi alla får göra detta gratis! Wohoo, blir rätt ballt! Själva bilderna som tas får man köpa :D Iaf iaf..

Idag har händer det mycket,jag ska strax o träna på Jessicas 75,sen ska jag hem snabbt o duscha,sedan drar jag till älsklingen o nana'r där inatt =) Ska redovisa för honom vad jag lärt mig på matten idag =P

Nu har jag lite småbråttom,skriver mer imorgon. Då är det min internationella pluggdag då jag ska plugga med allt möjligt :P Sånt som jag kan bli av med i förväg,så jag får någon typ av frihet från skolan sen,men de lär jag väl inte komma undan ändå. Aja,men ha en väldans bra dag gott folk,krääm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0