amanda pratar ut ;)

Hej kära människor. Nu är dagen här igen - underbara fredag. Vad jag längtat,men redan igår var det minifredag för jag fick gosa tillsammans med andreas hela kvällen,o det kändes bara så bra alltihop! Sedan igår har jag släppt allt som har med skolan att göra,något som är bad men samtidigt behöver jag 2 dagars paus från alltihop,bara få tid åt annat,städning till exempel :S Egentligen skulle jag höra av mig till min mattelärare o bestämma en tid nästa vecka för prov del 2. Men jag mailar han på söndag!

Den här helgen blir extra spännande,för imorgon (lördag) ska mina föräldrar träffa älsklingens föräldrar för första gången. Haha,jag är skitnervös! Dom är hitbjudna hem hit,o både jag & andreas är nyfikna på hur detta kommer sluta. Kommer pappsen dra upp sexskämten? Hur många vinflaskor öppnas? Vem gör bort sig mest? ;)
Starka funderingar på detta..

Lite prat om själva dagen idag. Jag har för det första vart o köpt mig en ny navelpiercing. Köpte den som jag fastnade för först! Det är en ljusblå plupp,o sen hänger det ner ett martiniglas som e blått med en rosa citronskiva som detalj! ;) Och det är där bikinin kommer in i bilden,försökte hitta ett fint smycke som var rosa,men alla såg ut som hej kom o hjälp mig,så de fick bli ljusblå istället. Sedan har jag vart o köpt mig en bikini,den är svart o överdelen är så inni bombens häftig! Den var knappt uppackad ur kartongen,så kom ihåg att det var jag som köpte den först!

Över till nästa kategori; Carro's nya jeans! Jodå,Carro Barro gör entré på skolan med nya jeans idag. Inte vilka jeans som helst,utan ett par skitsnygga! Avundsjukan gör ju inget annat än o faller på plats! De värsta är ju att ungen har universums snyggaste röv,o snygga lår överhuvudtaget! Carro påstår att hon är ute o går mycket,meeeen..det är tråkigt o gå. Jag,som studsar runt på friskis kan väl få en lika fin röv för de? Icke..Man måste tydligen gå. Meeen,jag ska antingen kolla på dessa jeans innan jag åker till Spanien (precis om en vecka idag) ,eller så tar dom slut under min tid i Spanien o jag får grinig gå runt på ny jeansjakt!

Somsagt,idag ska jag städa rummet,gymma,äta & sist men inte minst sova hos min baby =)
Ha de tjusigt,köss!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hahahha, du får hälsa Carros rumpa från mig. Den rumpan plus dina kommentarer gjorde mig helt ställd när jag hade er som elever. Eller rättare sagt en gång skedde det.

Det var bland dom första lektionerna jag hade i kommunikationen. Jag hade delat ut lite uppgifter som ni skulle diskutera i grupp. Efter att jag hade gått runt i klassrummet, så kom jag till ert bord och frågade "hur det gick" och hur går era diskussioner. Då säger du Amanda, "jo det går bra, vi sitter och diskuterar Carros rumpa och vi tycker den är svinsnygg. Vad tycker du?" samtidigt som Carro ställde sig upp för att visa den.

Jag har nog aldrig blivit så paff i hela mitt liv. Jag hade ingen aning om vad jag skulle säga. Att jag blev mållös händer inte i första taget. Det blev ett litet mummel "nä tjejer, diskutera uppgiften istället" samtidigt som jag skyndade iväg. Efter den lektionen så undrade jag vad jag har gett mig in på. Men det löste ju sig till slut ändå :)
Lycka till med föräldra-träffen.
Ha de gött och hälsa alla

2007-10-20 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0