Adíos Sweden,Hola SPAIN!

Troligen blir detta mitt sista inlägg före resan. Imorgon klockan 05.00 lämnar vi Trollhättan! Det skulle va fett nice att gå på Lipz ikväll,men de hoppar vi ändå över ;) Ja..vad mer ska jag säga? :) Har längtat sedan i somras efter den här resan,detta är min belöning efter hårt jobbande i somras! :) I veckan kommer jag få göra något jag alltid drömt om; joggingtur längs stranden! :) Jag har med mig en amerikans-liknande outfit,förhoppningsvis hinner mina ben bli solbrända så de matchar de rosa shortsen o de knallgula linnet ;) Bara för att det är semester ska man inte lägga träningen under mattan,kan tänka mig en del goda måltider som lockar,just därför ;)
Jag ska erkänna nu att jag inte insett att jag ska åka ännu. Detta är en typiskt myskväll med Andreas,bara att de står en stor rosa resväska på rummet! (Jippie,jag fick förresten tag på en matchande mysdress idag,exakt likadan färg som på väskan,mycket bra köp!)

Haha,nu har vi precis räknat ut vikten på min väska. Den vägde 4 kg för mycket än vad den skulle så vi har fått plockat ut o flyttat vissa grejer till handbagaget istället,så mitt handbagage väger typ lika mycket som min vanliga väska ;) Haha =)

Nu är det daxs för sleep-time,eller aa..ett försök iaf,för jag ska ligga o busa med andreas hela natten,har hittat en ny svaghet hos honom..haha,galet kul ;) Men vi hörs om en vecka,hoppas ni alla trivs med min gästbloggare! Ha annars en suuuperfin vecka. Lovar massor av bilder när ja kommer hem! / Med värme,Amanda

Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Attans,,, syns om en månad eller så. Ta hand om dig/er AN

2007-10-25 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0