2 weeks!

Om 2 veckor sitter jag o färdas påväg till Spanien! Idag börjar uppladdningen; Gymmet & Solarium! Jag ska erkänna varför jag väljer solarium. Jag har tre ill-blänkande finnar i fejjan,som trots smink tränger sig fram. Idag ska deras dödsdom börja..dom ska få lida,dö sakta men säkert..bara toooorka ut.
En viss person ansåg mig vara höggravid,just därför väljer jag gymmet :P Näädå,jag har inte tränat sedan i tisdags och det känns sorgligt att bara besöka friskishuset numera 2 ggr i veckan. :(

Idag fick mamma en present av mig, ett vinglas med en handmålad svärdfisk på,jag hade målat de själv.
Hon blev rörd..den var ju förfan skitsnygg! =D

Äta först - gymmet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0