Vrålsjuk

Ja' ni kära läsare..I går kväll när jag bloggade var jag pigg som en fisk o hade bara den eländiga förskylningen. Lite senare på kvällen tyckte mamma jag va varm så vi tog febern..hade 38,5! Efter en stund då jag o andreas hade gått o lagt oss vaknade jag upp panikslagen! Men senare somnade jag om,o både jag & andreas sov djupt. Men i morse var jag fortfarande dålig så har fått stanna hemma från skolan idag. Har vart extremt dålig,bara legat o känt mig rädd hela tiden,har känt mig svimfärdig. Min första måltid på dagen åt jag vid halv 4-tiden ungefär,efter de blev jag något piggare. Kommer stanna hemma imorgon också,kommer ta tid innan jag blir helt återställd!

En bild som värmer mitt hjärta, jag & andreas på stranden @ lloret de mar.
min underbara andreas, ord som säger: "du är den bästa pojkvännen" existerar inte..Vår kärlek är starkare än så. Du är verkligen det finaste i mitt liv, den person som jag bara kan vara ovän med i 5 minuter. Only you

image371

Kommentarer
Postat av: Sofia

*snyft* fint mkt fint :)

2007-11-05 @ 21:04:26
Postat av: Sofia

*snyft* fint mkt fint :)

2007-11-05 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0