Vimmelbilder från igår


image420
Dom 3 personerna till vänster vet jag inte riktigt vilka dom är,men vi andra 4 består av en styck Amanda (som festar hårt med grabbarna),Min älskling (och eran favoritbloggare),förfest-kompisen Kim o min gamle trogna vän Max (som nu för övrigt börjat sola solarium) =P Haha!

Nu är jag hemma igen efter en trip på Överby..vi va så fikasugna så slog till på en kladdkaka på fiket =) Mumsigt! När jag stod o hällde upp dricka så kom det fram en anställd på fiket till mej. Jag tyckte att hon frågade mig vart jag köpt drickan (jag höll i muggen med caféet's namn på). Jag gav henne en konstig blick o svarade "här". Hon gav mig en frågande blick tillbaka o fortsatte; På Pondus? ..Jag bara; Ehhh..nej,ja har köpt den här o pekade på min mugg..jag var ju ganska confused..men jag hade hört fel,hon hade frågat vart jag köpt min nya jacka jag hade på mig..Så Evelina som stod bakom mig fick säga: Men Amandaa,hon frågar vart du köpt jackan!! Haha,pinsamt läge..Men hon sa iaf att jackan va skitsnygg..Och detta,mina vänner e andra fredagen någon kommer fram till mig o kommenterar något jag har på mig..SOOOOOM många andra ogillar,d.v.s min pojkvän,mamma etc. ;) Det känns faktiskt lite småkul,att folk på stan gillar min stil :)

Nu kommer inte bloggen vara uppdaterad mer under helgen,utan på söndag är jag tillbaka igen :) Kanske hinner med någon mer uppdatering innan jag åker hemifrån! :) Nu ska jag bränna ut en skiva till Andreas bror som han ska få =)

Puss o kraaam.

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha, då vet alla det !
;P
Fast det syns ganska tydligt på bilden ser jag nu ;P haha !
Blekisar ! ;)

2007-11-24 @ 02:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0