Vimmel

Tja tja. Då var vi här igen då,söndag..det är nu man inser vilken tuff vecka de kommer bli. Eller aa..morgondagen måndag kommer nog kännas usel. Börjar med en dubbellektion (90*2 min),jag slutar 15.40 och en timma efter har jag körlektion. How fun? How tired? Jag kommer nog dö...

Gårdagen då - HUR TREVLIG SOM HELST! =) Vi gick till Oleary's som alla andra i Trollhättan också gjorde. Det var sjukt mycket folk överallt. Många va där för att kolla fotbollen,men efter matchen körde en trubadur igång,han var så kass så man kunde underhålla sig att prata skit om han. Han var verkligen dum,men på vilket sätt vill jag inte uttala mig om. Men det var trevligt för de ;) Dessutom höll sig pengarna bra i plånboken för en gångs skull. Jag känner att jag fortfarande inte är riktigt frisk från min förskylning,antagligen har jag en infektion i halsen som behöver antibiotika,som jag nu inte har. Men iaf..beställde in mina två av mina favoritdrinkar,båda smaka skit. Halsen blev också skit,så klunkade vatten resten av kvällen,gjorde det för min hals skull + att jag spara mig tills torsdag > LIPZ!
Så vad händer idag då? MIN ANDREAS KOMMER HEM ♥ ..dock inte förren i eftermiddag men tills dess kan jag underhålla mig själv med plugg o en trip ut till Etage.. :) De blir nog bra. Antar att ni är nyfikna på lite bilder,så jag slänger upp tre vimmelbilder från igår ;)

image400
image402image401

Tog även lite privata bilder själv,dom blir kanske upplagda senare.
Vi hörs gott folk,tjaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0