Uttagen luciakandidat =D

Tjo hoppsan vad paff jag blev idag när vi satt i matsalen o hade precis käkat upp vår foood. Då kommer de fram två stycken från Elevkåren o säger att jag blivit en av dom som blivit nominerad till skolans lucia. Så på onsdag ska jag till EK,bli lite smått intervjuad o sen hamna på väggen med bild o allt tillsammans med 5 andra nominerade tjejer. Woho,detta blir kul ;) TACK ALLA NI SOM NOMINERAT MIG ;)

Nu ska jag fortsätta skriva på vårt grupparbete,handlar om cp-skador, ett av dom svåraste ämnena utav förslagen..men vi fick önska sist,så de blev så. BAD.

Vi hörs sen,after school guys!! Pöss

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! Bara så du vet så kommer jag rösta på dig som lucia för du är min stjärna=) Puss!

2007-11-19 @ 15:10:20
Postat av: Sofia

Nu börjar värvningen av alla andra programröster. En Bf-lucia är på G;)

2007-11-19 @ 15:11:14
Postat av: Sara

får man rösta när man går på MÅG? ;);)

2007-11-19 @ 16:01:58
URL: http://fantasimelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0