Tv-kvällen ersätts med whiskey-kväll

Har feber..igen. Andreas har också åkt på feber nu..känns jättetråkigt faktiskt :( Har inte hunnit med så mycket tv som jag skrev i de tidigare inlägget. Och ingen nyponsoppa o glass heller för den delen. Istället har de fått bli honungsvatten blandat med whiskey. Spriten ska tydligen va bra för halsen,o göra den bättre.Skiten smaka piss,men jag tog "en klunk för andreas".."en klunk för att andreas ska bli frisk".."en klunk för andreas".."en klunk för mig själv.." o.s.v..Hoppas de visar resultat, förutom baksmälla imorgon förstås ;P (för att lägga in en smula humor i de seriösa)

Ska lägga mig alldeles strax,ska "däcka" framför tv:n som dagens soff-fredags-fyllon gör nu för tiden..
Håll tummar,knäskålar,armhålor & näsborrar för att min älskling ska bli friskare tills imorgon!

Godnatt alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0