Toooo-much-day

Idag har jag varit på vårdcentralen o har fått medicin utskriven,jag tog den första dosen för några timmar sedan o den smakade faktiskt gott,så den kan jag dricka mer utav,skål på er alla! Har haft så mycket att hålla reda på idag. Såg i min almenacka att jag missat min tid på ungdomsmottagningen igår,o det är ILLA. När jag ringde dit i förmiddags var de stängt,p.g.a utbildning..så imorgon får jag verkligen vara på hugget. Har även fått boka in en annan körlektion för imorgon lär jag inte va redo för att köra bil..dessutom kan min nya medicin ge yrsel,o läs här..det är 3% alkohol i den,så kom inte o tro att jag lever nyktert bara för att jag är sjuk =P

Skämt o sido..sitter här med en kopp te nu,ska värma min hals för den har inte fått något varmt i sig på hela dagen..detta är första dagen på några dagar då jag verkligen känner mig sjuk,hoppas de bättrar sig! Iaf..ska försöka sätta mig o plugga lite nu. Träffade min klassföreståndare på vårdcentralen idag,han såg ut som ett ägg när han fick se mig,men då fick han åtminstone bekräftelse på att jag var sjuk,han skulle väl inte tro något annat om en av sina favorit-elever ;)

Skriver mer ikväll,ha de guuuutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0