Surprise sunday!

Gallop i kallops!
Trött o hungrig som jag är hade jag bara tänkt skriva lite kortfattat om helgen :)
I fredags åkte jag till simhallen i Sjuntorp för att sysselsätta min pojkvän hela kvällen medan han jobbade,måste hålla koll på alla nyblivna mammor som spanar in min fräscha boyfriend ;) När jag tyckte det lugnat ner sig med det så passade jag på att sola lite grann,o det gjorde väldigt gott! :) På lördagsmorgonen körde vi in till stan för att lämna av andreas bror o kusin för att sedan köpa färskt bröd till frukost:) Hela dagen gick igenom med att bara slappa,o vi pluggade lite grann,mest Andreas..men jag fick allt också lite gjort! :) På kvällen hade hela familjen + jag kex&ost-kväll med en flaska rödvin,skiiiitmysigt faktiskt. Jag & Andreas gick ut på en promenad också för att få lite fresh air efter en heldag med slapp! =) Som vanligt somnade jag i familjens soffa tidigt medan dom andra titta på tv =P Jag är nog inne i min trötthets-period..den har kommit sedan vi kom hem från Spanien..konstigt dedär!

Idag har de vart lite mer fart,vi har varit på kalas hos älsklingens faster o sen åkte Andreas på styrelsemöte medan jag åkte hem o sociala mig med min egen familj :) Har nu pluggat lite religion & svensk litteraturhistoria..soooo fun! ;P Nu väntar jag på att sötnosen ska komma hit,vi ska ha myssöndag,like always! Men idag blir det något extra..har en överraskning till Andreas :) Sen får vi se om han orkar ta sig till åt att blogga för ER ikväll..tänker ju inte tvinga han..hans förra inlägg va han ej så glad på att skriva,o de inlägget blev skittråkigt :P Haha,så snäll e jag :D

Nääää,nu får han komma..jag ska gå ner o fixa mat nu åt oss..Och ladda på med några pussar vilket han nog behöver när han kommer hem :)

Puss kram Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0