Sugen!

Hej där ute!!!
Andreas (amandas pojkvän) här som gäst bloggare:D
Sitter här nu och försöker komma på vad jag ska skriva men det är kört och Amanda ligger i sängen och leker med mobilen och vägrar hjälpa till ;P Men jag ska försöka att skriva nått ändå!
Var ska jag börja kanske min dag idag!
Jag vaknar utav klockan brevid den bästa i mitt liv ;) Sen så fick jag gå upp och tog med mackorna som Inger (amandas mamma) hade gjort och åkte med pappa till Volvo Aero:P Där började dagen med frukost sedan gick jag ut och "jobbade" i nån timma och sen var det dags för lunch.. mums Lasagne.. Efter en timmas rast fick jag börja engagera mig i arbetet igen så efter en timma var det tråkigt så då tog jag fika och sen gick jag runt och pratade med "alla"andra på Volvo. Efter det gick jag hem till Amanda och har nu pussat lite på henne:P mums..
Nu har jag kommit till det att jag inte vet vad jag ska skriva igen...Men men nu kommer snart pappa och hämtar oss för vi ska hem till mig och mysa och titta på grey's ;P

Så hej hopp gummisnopp

Ps rubriken är för att locka läsare har inget sammanhang till texten!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0