Statistik och fotboll

Hej på er!
Nu är jag här igen efter att Amanda har tjatat mycket på mig om att jag skulle skriva ett inlägg. Antar att hon ville att jag skulle höja hennes statistik igen ;D haha nu kommer hon att bli arg

Ja vad ska jag hitta på att skriva nu då??
Min dag brukar jag ju alltid ta med så jag gör väl det nu igen ;P Jag är fortfarande på Volvo så jag gick upp tidigt jätte trött. Sen så gick dan på och Amanda ringer och säger nu börjar jag med maten. Så då fick jag fråga snällt om jag fick gå och sedan stressa med att byta om och åka hem till henne. När jag är utanför så skickar hon ett sms att maten är färdig så jag snackar om att precis hinna i tid ;P. Sen drog vi till banken och fixade så att Amanda får sitt studiebidrag rätt in på kontot. Sen skulle vi självklart ut till Överby och shoppa loss nu när hon har pengar ;P Så vi kte och handlade och Amanda slår på stort som vanligt och köper en jacka och en shorta på Vila som han säkert lägger upp bilder på sen....

Men nu ska jag gå ner och titta på fotboll så vi får väl höras... hoppas att dom vinner för annars e det kört. och dom kommer att torska tror jag ;( men vi får hoppas på att dom vinner ändå!!!

Ha det gött kompisar

Ett förtydligande för alla där ute. Bomben i trollhättan var inte i Snadhem utan i Stavre bakom Monicas blommor. Hoppas nu att alla förstår det och inte säger fel i fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0