Sprängdåd i Trollhättan!!

Kolla denna LÄNK
Jag hörde smällen i morse,Sandhem är ett område bara några 100 meter ifrån där jag bor. Lite obehaglig känsla. Spräningsdåd i Trollhättan - i min stad känns lite konstigt. Det är på samma gata där jag bodde innan flytten till området vi bor nu. Att något sådant händer så nära min egen bostad. =S
Tur att ingen kom till skada...

För övrigt har jag lunchrast nu,har ännu en dag dubbellektion o slutar 15.40! Ska plugga hela dagen,förbereda inför min muntliga engelska-redovisning. Ikväll sover jag hos min gosis! =)
Jag har börjat tänka mer o mer på den här luciauttagningen! Jag har en väldigt positiv inställning till själva grejen..tar de mest som en kul grej..men någon lucia vill jag lixom inte bli =P Jag kan inte sjunga..för alla tärnor o så består av skolkören,o dom sjunger ju bra (?)..Så kommer jag där o bryter varenda stämma,tjeeena..´Däremot ska man väl inte ha allt för stora förhoppningar heller (iofs har jag inte en enda,knappt minsta lilla.Men om..OM jag skulle bli framröstad kommer jag bli rädd :P ) Usch..ja tar hela grejen med en nypa salt..är glad att jag blev nominerad =)

Nu flåsar Evelina mig i nacken,å då är de bäst att sluta ;) Hörs mer i eftermiddag! Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Sara Ragnarsson

oj oj oj låter det så nu......inte sjunga P: (använde jag det rätt) det låter annat när syster yster kommer på besök och du försöker överrösta min ljuva stämma.......ha ha ha jag kan träna lite med dig när jag kommer hem i helgen...sjtärnorna...faller i natten nu.....himmlarna sänker sig....ner över jorden.....du kan den men öva du lite så kör vi på lördag.....akta dig för nya bombdåd!!!!

Pysse

2007-11-20 @ 17:42:40
Postat av: Sara

nej amanda, det var vid monicas blommor, inte där uppe där du bodde förut väl? :)

2007-11-20 @ 18:16:36
URL: http://fantasimelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0