Sofias glada garv

Igår innan krogen så kände jag & Barro oss hungriga,o vi bestämde oss för att ta en drive-in på Donken innan vi drog vidare. Barro beställde en Big Mac plusmeny,för ungen hade inte ätit på 38 dygn verka det som,o jag själv va bara sugen på en cheese,en liten pomfritte o en milkshake. Vi beställde,betalade o fick vår mat. Det var jag som plockade upp maten..Så här gick snacket i bilen:

Jag - Sofiiiaaaa,jag har inte fått mina pomfritte..VÄÄÄÄND! *skrikandes i framsätet*
Sofia - Nej,det kan vi inte göra.
Jag - Nääää,men isåfall får jag o Barro dela på hennes pomfritte.
Barro (vrålhungrig) - Neeeeeeeej,för i heeeelveete!
Jag - *Plockar ur en näve pomfritte i o lägger bland min mat* ,Barro kan inget göra för hon sitter i baksätet ;)
Barro - Gee mig min maaat!

Sofia garvar. Sofia kan inte sluta garva o säger: "Ni ska alltid vara som barnungar när vi är ute"
 Amanda kan inte sluta ta av Barros pomfritte.
 Amanda blev mätt, Barro överlevde kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0