Sex & Hemlisar i sängen

typ..lockande rubrik? Jag har tagit över det från min pojkvän (som för övrigt sitter hemma o pluggar fysik nu!!)

Jag är dränkt i mina skolböcker. Jag ska bara plugga o se glad ut helt enkelt..
Förresten..vet ni hur ÄCKLIGT fula o skrämmande ERA kvalster ser ut i era sängar? Dom är inte direkt mumsiga,men det ska ni veta gott folk..ni ligger preeecis på pricken bredvid dom på nätterna. Dom iakttar varenda rörelse..typ? Sen bajsar dom på sig också..det är ju sånt dom kvalster-allgikerna är allergiska mot. Vi gör nämligen ett allergi-arbete i skolan..så jag kan massor. Tänk på det ikväll,när ni går o lägger er i kvalsterbajs. Mumsigt..Aja..nu ska jag dyka ner i skolböckerna igen.. Yeah yeah ,wow wow!

Peeeeessaa luuuuugnt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror jag flabbar ner mej. Ja vårat arbete om kvalster kommer äga skiten ur alla:D Tänk, stackars mig som är allergiskt mot skiten! Skiten, hajar du? :D VÅran humor tjejen! MOOOOOT arbetet

2007-11-28 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0