Säääääääääng!

Buuuuurrr...hej hej hej! Idag är jag trött som fan. Jag behöver nog en siesta på 2 timmar eller något,men de får vänta tills i eftermiddag,för jag o Zoo ska till Överby o kika lite först. Kvällen igår var sådär..de va ej så mkt folk,men förfesten funkade helt OK. Det blev lite mer folk här än förväntat,12 personer gick in..inte fler,från början var vi 8! Pappa blev bekymrad; "Inte visste jag att de skulle bli FEST här"..haha,pappa-goding! =) 

Igår släpptes biljetterna till första sittningen (översättning: studentfest) som är 19e december på Villa Stranna. Jag köpte en Gold Ticket,där de ingår julbordsbuffé,partybiljett,välkomsdrink,1 öl/cider till maten + underhållning för 210 kr..typ..gratis! =) Jag älskar julbord :D Det är samma dag som vi har julavslutningen,så jullovet börjar bra! =)
 
Nä..nu blir det siesta fram tills Sofia hör av sig..därefter ska jag gå ner o dricka..är törstig!
Byyye!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra att du shoppat julbordsbiljett, då ses vi där:)

förresten jättesöt jacka du köpt:)

2007-11-23 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0