Ovanlig lördag(morgon)

Morsning Korsning!
Jag som hade tänkt mig en sovmorgon idag,så vaknar jag klockan 8..uppe med tuppen som vanligt. Hade iaf fått ett sms av älsklingen där det stod att han var framme i Skövde,så då slapp jag oroa mig för det. :) Jag har ätit frukost tillsammans med mamma o pappa för första gången på ca 4 månader, de kändes mysigt att sitta där tillsammans med dom igen :) Så  vad händer idag nu då? Jo,utbildningsmässan uteslöt jag efter lite om & men,har istället bestämt mig för en vilodag,på sätt o vis. Vi får se vad denna lördag bjuder på. Jag har ju det inspelade Prison Break-avsnittet att kika på,o sen High School Musical-konserten som jag fått låna av Andreas släkting =) Och sen har jag ju min SOLO-tidning såklart.. ;P ÅÅÅH,förresten..Kom precis på att jag ska baka lussekatter med mamma idag =D Det ser ut som min dag är schemalagd ;) Och ikväll ser vi fram emot utgång? :) Om de skulle strula sig med den saken har vi ju alltid fotbollsmatchen att glutta på..

Naaee,men då får vi väl ta o börja då. Dagen börjar nog med lite Prison Break.. ;)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jag med, och hon är sååå snygg =)

2007-11-17 @ 09:54:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0