Ostfrallan & knäckebröt

Haha,ja mina kära läsare..efter en hel jävla pluggdag måste jag nu bjuda mig själv på ett leende,ni får också ta del i detta,om ni nu är villiga ;P Det va i söndags,då ja skulle ringa min gamle poolare Micke från Sjuntorp..närmare sagt Andreas granne (en skön gubbe runt 40 bast..typ?) Vi har ju haft våra stunder o efter dom så kallar jag honom "min ostfralla" och han kallar mig "mitt knäckebröd". Iaf iaf..i söndags då Andreas skulle ringa Micke så fick jag ringa upp o skulle prata med honom först. Andreas slår numret,han kollar från sin telefonbok så allt är ju bra. Signalerna tickar..plötsligt svarar en person som har en röst jag ej känner igen;

- Hallå..
(Jag chansar o tror det är nån annan poolare till Micke......) - Aa hej,har du ostfrallan där?
- Va?
- Aa,har du ostfrallan där?
- Ost...vadå?
- Oj,jag tror jag ringt fel,har jag det? (samtidigt jag o Andreas flabbar) Flabbar = skrattar hysteriskt
- Jo,det har du nog gjort.

Pinsamt..men tillslut fick jag prata me min gamle höna Micke..Och Andreas kom snällt undan med att han tagit fel på en 8a och en 9a i telefonnumret. Påtal om den sötnosen..han ringer om 5 minuter,så jag måste dra!
Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0