Nya jackan & förfest



Nu är jag stressad så sammanfattar eftermiddagen med 3 bilder. Först en bild på min nya skitsnygga ballongjacka jag är väldigt stolt över =P När ja kom hem så hade Andreas varken lagat mat eller tänt upp i huset =P "Jag vill ha pizza" säger en hungrig Andreas..JAAAAG MEEEED,fortsätter jag hans mening ;P Så vi åkte o beställde pizza,åkte o handlade snacks o nu sitter jag här laddad o i ordning gjord..den bilden hittar ni längst till höger av dessa 3. Jag har på mig min nya skjorta (eller shorta som Andreas stavar..haha ;) ) Väldigt fin den med..näe,nu ska jag ner o fixa dippen!

Ha en tjusig kväll...skåååååål gott folk!
MER DOOLEY'S ÅT FOLKET!!

Kommentarer
Postat av: Madde

söt du är gumman, jättefin jacka!

2007-11-22 @ 20:26:26
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0