Mulet & Novemberkåsan

Ack ack ack..vädret blir bara mer dystert! Och jag känner mej helt slapp idag.Helgen ser väldigt annorlunda ut. Större delen av helgen kommer gå åt till att plugga. Eftersom Andreas är super-duper-engagerad i årets Novemberkåsa som i år hålls här i Trollhättan kommer han vara ute på vift hela helgen. Kommer hem sent,och tidigt upp på morgonen. Jag själv hade tänkt ställa upp som funktionär imorgon eftermiddag/kväll,om min förskylning tillåter d.v.s!

Slutade tidigt idag, har traskat runt på stan,såg en modell av en brudklänning i ett skyltfönster som inspirerade mig stort,alltså till min balklänning! Sen köpte jag namndags-present till min älskling Andreas & även födelsedagspresent till hans syster :) Nu ska jag ner o äta..men jag skriver mer senare,förhoppningsvis är jag piggare o på bättre humör då! :P

Hej heeeeeeeeej:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0