Modellbilderna från The Studio :)

Oj oj oj,vad denna helg gått fort. Har slitit mig ifrån älsklingen en stund för att lägga upp 6 bilder av 22 från plåtningen igår =) Resten av bilderna kommer i veckan! :)

3 bilder på mig, och 3 bilder på min fina Andreas! :)



(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE FORMAT)

Somsagt..tiden räcker inte till ikväll för att publicera fler bilder,men lovar att de dyker upp fler vääldigt snart! :)
Ikväll har jag o Andreas kikat lite film,en jättebra movie vi hyrde,köpte godis & ostbågar,känner oss ganska uppblåsta nu =P Om en stund blir det massage o mys,o sen bara ZzZzZz...Natti!


Kommentarer
Postat av: madeleine

fina dom var gumman!

2007-11-11 @ 21:34:36
URL: http://maaads.blogg.se
Postat av: Sarah , Andreas kusin =)

Vad fina korten blev Amanda :D Måste vart jätte roligt för dig, du som gillar bli fotograferad ;D Har ett antal kort på dig ifrån då när min och Andreas farmor fyllde år om du vill ha någon gång ;) hehe! Ha de bra, Kram Sarah

2007-11-11 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0