Modellbilder från The Studio,del 2

Tjo'la'hopp! :) Här är ytterligare några bilder från plåtningen vi gjorde i lördags. Det tog sån tid alltihop,men när man väl blivit sminkad o så flöt allt på. De va en jätterolig upplevelse o något jag kan tänka mig göra om igen! De bilder jag publicerat hittills är mina favoriter,resten är "tråkiga",om man får lov att säga så ;P

(KLICKA FÖR STÖRRE FORMAT)



Dagen har  varit ganska seg,somnade in en stund på religionen men vaknade upp ganska snabbt igen. Vi fick tillbaka två inlämningar,ett arbete som handlade om Burma o ett om antisemitismen. Fick MVG på antisemitismen o VG på de andra,ganska nöjd med det ;) Hela den här måndagen får gå åt till att plugga,har ju mitt mega-feta prov på onsdag,så de är ju bra att kunna skiten också. Imorgon blir det en slappdag i skolan,en lektion har gått bort,idrotten kan jag ej vara med på o eftermiddagen är en dubbellektion man stått ut med ett flertal veckor innan,som jag då även denna vecka jag kommer överleva.

Påtal om annat har pappa köpt en ny bil (till mig,till mig!?!),det är en sån som min bror har o jag tycker den är as-ful.Så jag hoppas min syster får den istället så jag får behålla min gamle kamel ;)  Nu måste jag kila iväg..men har lite mer läsning att bjuda på ikväll,så vi hörs igen när vi hörs =D

Kram på alla.

Kommentarer
Postat av: Anna, Alvesta

Väldigt fina bilder Amanda! :)

2007-11-15 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0