Kommentarer och Skövde

Hej på er!
Andreas är här igen och ska öka statistiken ikväll med ;D
Först vill jag tacka för alla kommentarer och jag ser fram emot att få fler ; )

Förlåt Sara och alla andra som inte hamnade på listan... men ni kommer säkert att få vara med på någon annan lista någon gång  i framtiden varför inte kommentera detta inlägget, :P

Madde det kommer att komma fler inlägg för amanda vill nämligen att jag ska höja hennes statistik för på något konstigt sätt ökar antalet besökare när jag skriver ... haha. Föresten så är dom byxorna rätt så sköna men mina egna är allt bättre ;D

I helgen så har jag varit i Skövde på västra bilsportsförbundets årliga konferans för första gången. Först skulle jag åka med micke som representant för RALLYsektionen i SMK Trollhättan ;P men han bangade så där står jag med ett hotell bokat och betalat av klubben en vecka innan så det blev ju bara att åka dit ensam :( Men väl där så träffade jag några helt galna rally åkare ifrån VBG som hade som uppdrag av micke att ta hand om mig... det gjorde dom nästan allt för väl. ;D Dagen började med att sitta och lyssna på prat om Rally på både tråkiga ämnen och halv intressanta... sen kom juridik kommittén och plågade oss i en timma med massa skit som ingen förstod  :(.... efter det började det man tydligen hade kommit dit för... kvällen alltså.. på listan stod det SUPA och LÖSA VÄRLDSPROBLEM detta varjävligt kul och många problem löstes under kvällen som för mig slutade kl halv ett efter att ha supit med gubbar som är 20 år äldre... det värsta va att dom var värre på det också XD.. dagen efter slutade med lite prat om Rally igen och dom flesta var inte riktigt nävarande :S 

Det va min helg nu sitter jag hemma hos Amanda och ska snart gå och duscha...sen får vi se vad som händer ;P

Sov gott kamrater!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha. stackars amanda, fast jag är alltid en trogen läsare här oavsett vem som skriver;) men jag har ett tips., varför inte ändra layout på hela bloggen? för jag menar, det är ju inte bara amandas blogg nu för tiden;D

2007-11-18 @ 21:16:14
URL: http://maaads.blogg.se
Postat av: Sofia

Hoppas natten var bra. Jag hörde att ni hade haft de mysigt iaf ;) Men sedan hörde jag även att amanda retat dig. Ska vi ta henne, ha...ha?

2007-11-19 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0