Kommentarer & Ångbastu

Andreas Här!!!
Fan vad segt det va idag då!!! Sega dator vad trött jag blir:P
JO men nu ska vi prata allvar JAG och NI där ute... varför får jag inga kommentarer.. blir lite trött på det här med bloggandet när jag inte får någon som kommenterar :( (humor)
Okej nu har jag fått sagt det så nu kan jag säga vad jag har gjort idag när jag ändå börjat att skriva;p
Dagen började som vanligt åkte till Volvo sen som vanligt när jag sover med min Amanda.. Väl där börjar jag med att äta frukost sen fick jag gå ner i ett av våra varmvattens (90 grader) bad där vi tvättar detaljer för att någon idiot hade (skulle man tro) hällt en spånbinge i vattnet.. men så va det ju inte den som hade tvättat detaljen hade bara inte följt vad man ska göra så då får jag göra skitjobbet.. åh vad jag också ska köra med praktikanter när jag börjar att jobba... så min dag började med en ångbastu ;P Sen var det rast på rast medans vi väntade på att badet skulle tömma sig ;D tur att jag inte är där imorgon när dom ska städa det haha stackars jävlar ;P

Imorgon ska jag ha prov så vi får se hur det går :(
Ne nu ska jag gå och lägga mig i sängen så att Amanda kan ta hand om mig ;P

Först en lista på vilka som ska kommentera ( alla andra får också det om ni vill)
1:a är Sofia
2:a Madde (alvesta)
3:a Evelina
4:a Sofias mamma
5:a Sara K
och sist men och minst min Pappa ;P

image398

Jag när jag bloggar ;P (det är amandas bög byxor;D )

Kommentarer
Postat av: Sara Ragnarsson

Vadå....varför var inte jag med på din lista för kommentar??????????? Mkt besviken mkt besviken!!!! och jätteledsen........

Ta det lugnt i helgen:)

Tjabba

2007-11-15 @ 20:02:49
Postat av: Madde

Jag ser det här som en ära att få vara med på den listan. Ett andreas-inlägg per vecka tycker jag att ni ska införa, eller varför inte två? och förresten, amandas bögbyxor ser jävligt sköna ut. PUSSHEJ!

2007-11-16 @ 10:14:36
URL: http://maaads.blogg.se
Postat av: Sofia

HEEJ Andreas! Nice att stå först på listan! ;) Hörde att du nu kommer vara borta i helgen. Då är de jag som får ta hand om Amanda. Jag menar vi ahr ju delad vårdnad, inte sant? ;) Puss på dej!

2007-11-16 @ 13:26:04
Postat av: Sara ;)

sara k här, kul att ni är två som bloggar nu ;) hehe. Take care och ha det så mysigt! pösss!

2007-11-16 @ 15:50:05
URL: http://fantasimelodi.blogg.se
Postat av: Evelina

Man tackar för den hedrande brons platsen på din lista!! hoppas på fler sköna inlägg från dig..hehe kram

2007-11-16 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0