Indian mat

Idag är det internationella tycka-synd-om-amanda-dagen. Jo,faktiskt. Ja har ingen speciell anledning till detta,men fredagen känns bara trist. Det är grått o dimmigt ute,jag är sugen på typ den blandsaften vi drack i somras,uppe i älsklingens stuga. Jag hade ingen shoppinglust idag heller,o vi avslutar klagomålen med att Andreas åker imorgon kl. 06.00 till Skövde,o hejdå-pussarna är redan förbrukade. Men egentligen har jag fixat ihop helgen ganska bra trots allt,de är bara nu i början ja känner mig så övergiven ;P Imorgon ska jag väl då troligen åka med Jockeliano o Ehn till Göteborg,o gå på den stoooora utbildningsmässan,det kan bli spännande,och på kvällen där sen är det ju planerad utgång,förhoppningsvis! :) Och sen på söndag igen kommer älsklingen heeeeem igen:)

Det var det..nu över till nästa nyhet ;)

Idag när jag o Evelina knallade runt på Åhlens kommer det fram 2 tjejer som frågar vart jag köpt min mössa. (Den knallrosa mössan som lyser upp hela hövvet,som ingen annan har ;P) Ja svara lite försiktig att jag köpt den i Spanien,o man verkligen såg besvikelsen i deras ögon. Dom tyckte den var ball helt enkelt,de första jag gjorde va att sms:a Andreas,som hatar den här mössan o skryta lagom..Men snäll som han är skriver han tillbaka att det var roligt för mig ;) Detta är en story andreas familj (ja,även dom var ej förtjust i mössan) kommer få höra i flera år..hur folk beundrar min accesoar på stan ;)

De sista jag har att säga i dehär inlägget är att jag fick VG på "the big handikapp-prov", med andra ord är jag alltså jävligt duktig. ( Ta mitt skryt med en nypa salt om ni nu skulle tycka att jag överdriver,men då tycker ni fel ;) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se mössan :D

2007-11-16 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0