In love

Åhhh! Jag är så kär! Det har snart gått 6 månader sen jag o Andreas blev tillsammans och jag känner fortfarande pirret i magen när jag pussar på honom. På rasterna i skolan smyger vi o pussas på "vårat ställe",o lärarna bara skakar på huvudet med stort leende på läpparna när dom passerar oss. Jag kommer ibland 20 minuter före till skolan för att kunna få en godmorgon-puss när vi inte sovit tillsammans. Jag är så lycklig och så kär. Jag är så varm inombords.
Ville bara skriva av mig om detta..har precis sagt hejdå till honom,som tur är ses vi ikväll! :)

En bild från skolavslutningen,bara några dagar före vi blev tillsammans. Finns så mycket kärlek & värme i den här bilden! :)

image422


Nu ska jag snart gå ner o ta en lussekatt & plugga religion! =)
Pliiiiiiiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0