hej hej hej hej hej

Ehm..efter att ha läst 20 långtråkiga sidor i religionsboken råkade jag somna..Mamma kom in o väckte mig..fick läsa ytterligare 10 sidor + 5 sidor om samerna jag ska göra mitt fördjupningsarbete om. Den här veckan kommer publiceringen i bloggen va kass,tråkig o torr..kul va? Ni kanske förstår efter att ha sett mitt provschema;

Denna vecka:
- Svenskaprov (analysera insändare,samt att skriva en egen om oförberett ämne.
- Fördjupningsinlämning Religion..Kraven är höga..jag vill ha mitt MVG i religion.

Nästa vecka:
- Prov på 50 sidor religion
- Prov på 50 sidor historia
- Svenskainlämning,litteraturhistoria..Skriftlig uppsats!


Tur att jag tacka nej till jobb under jul..ni förstår; jag ska då jobba med mitt PA jag skrivit 2 sidor på,jag ska även sätta ihop ett jympapass som jag ska leda v.2!

baaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0