Fräscha fredagen

Usch va jag ångrar inlägget nedan..Det var verkligen omoget,det inser jag först nu när jag blivit "frisk och mogen". Haha. Det är bara inte de jag blivit,ja har blivit frääääsch.Som attan! Jag har klippt en skitsnygg frisyr som min frisör plocka fram till mig,sen valde jag att lägga i svart-lila slingor i håret,något jag haft innan som va väldigt fint! :) Dessutom har jag handlat upp en femhundring idag på lite kläder,ett basic linne,ett partylinne o ett par shorts. Priset var nästan för bra,o sådana tillfällen tackar man ju inte nej till! De här tre plaggen lägger jag ihop till en av morgondagens outfits (ink. leggings & underknee) då vi några stycken ska åka till The Studio i Göteborg för att fotas. Ska bli sjukt kul! =) Bilder kommer förstås,o på det nya håret förstås!

Klockan är redan över 18.00 o jag har inte hunnit plugga idag,vilket som jag egentligen måste. Blir inte så mycket tid över i helgen. En heldag i Göteborg imorgon,är antagligen helt slut när jag kommer hem (men vill ut på krogen),på söndag ska jag träffa Andreas mormor då vi ska prata lite mer om balklänningen hon ska sy till mej :)

Nu är det daxs att dra i tyglarna o kika vidare innan jag sätter mig med skolböckerna. Notera att detta är en fredagskväll. Men VÅGA PLUGGA PÅ EN FREDAG :P Min pojkvän jobbar faktiskt, o ikväll hade jag tänkt ge Idol en chans,har inte kollat på det programmet alls den här säsongen.


Vi hörs när vi hörs nästa gång,troligen imorgon (lördag)..eller på söndag. Beror på vart jag spenderar min natt =P

Kräm på er alla!

PS: Detta börjar bli riktigt jobbigt..femte rubriken som börjar på F.
DENNA GÅNG VAR DET INGEN MENING. Jag tänker aldrig döpa mina barn till Frank,eller Fredrik etc...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0